انجمن تالاسمی استان همدان
انجمن تالاسمی استان همدان
 
 

 

 

  1. جناب آقای دکتر حسین اصفهانی                     مدیر عامل
  2. سرکار خانم محبوبه خضریان                           رئیس هیأت مدیره
  3. سرکار خانم فاطمه شیرانی                           نایب رئیس


ادامه مطلب ...


انجمن حمایت از بیماران تالاسمی استان همدان در سال 1388 با دریافت مجوز رسمی از استانداری همدان ((به شماره ثبتی392)) فعالیت خود را شروع کرد و درحال حاضر با 126 نفر بیمار تالاسمی در سطح استان فعالیت می نماید.

انجمن در زمینه بهداشت و درمان بیماران مبتلا به تالاسمی فعالیت می نماید و هیأت مدیره مرکب از هفت نفر عضو اصلی ( مدیرعامل ، رئیس هیأت مدیره ، نائب رئیس ، خزانه دار ، دبیر ، عضواصلی و بازرس ) و سه نفر علی البدل و یک نفر بازرس علی البدل می باشد.

تمام فعالیت­های انجمن بیماران تالاسمی طبق اساسنامه اصلی که مشتمل بر 3 فصل و 41 ماده و 34 تبصره می باشد ، صورت می پذیرد . علاوه بر اساسنامه اصلی انجمن ، اعضای هیأت مدیره نیز پیرو  اساسنامه اصلی یک آئین نامه داخلی مورخ 23/07/1391 به شماره 163/07/91/ت بخشنامه و به تصویب تمام اعضای هیأت مدیره رساند که طبق این آئین نامه اختیارات و شرح وظایف هر یک از اعضاء مشخص گردید و از تاریخ اعلام شده نیز اجراء گردید.

طبق ماده30 اساسنامه اصلی و بند اول آئین نامه داخلی مدیرعامل بالاترین مقام اجرایی انجمن می باشد که از طرف هیأت مدیره انتخاب میشود و نیز حق امضاء دارد.

طبق توضیحات آئین نامه داخلی انجمن جلسات انجمن هرماه برگزار می­شود.

کلیه پرداخت های مالی انجمن بصورت صدور چک و با امضاء ( مدیرعامل و خزانه دار ) طبق ماده 30و تبصره3  اساسنامه اصلی و توضیحات آئین نامه داخلی انجمن می باشد.



درباره وبلاگ


انجمن حمایت از بیماران تالاسمی استان همدان در سال1388 با دریافت مجوز رسمی از استانداری همدان ((به شماره ثبتی392)) فعالیت خود را شروع کرد و درحال حاضر با 126 نفر بیمار تالاسمی در سطح استان فعالیت می نماید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انجمن تالاسمی استان همدان و آدرس hamedan-ts.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 5645
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1